sobota, 6 czerwca 2015

#1 Heeeej

                                                                Hej wszystkim :)

                                                   Nazywam się Patrycja i mam 16 lat
                            Jestem Beliebers, V-lovers, Adrianators i jest wielu artystów których                                        uwielbiam ale nie   należę do ich grona fanów .

Od jakiegoś czasu chciałam, założyć bloga , bo moda to moja pasja , jestem                               znana z tego że  kupuje dużo ubrań i dodatków i zawsze znajomi mówią że                  krytykuje do nich jedne rzeczy a drugie chwale dlatego powinnam zająć                 się takim czymś.

 Moją największą inspiracją do zrobienia tego była moja idolka Littlemonster96 I                  chciałabym  podążać  taka drogą ona  i mój chłopak , który wierzy że osiągnę                    podobny sukces .

Ale mój blog będziecie tworzyć Wy , pisząć do mnie co chcecie żebym                                     zrobiła np filmik z     rzeczami . które kupiłam albo  recenzje rzeczy z danego                     miesiąca    które polecam najbardziej.

Ten blog będzie dosłownie o WSZYSTKIM zaczynając od mody a                                            kończąć na szkole .

Kilka razy w miesiącu będziecie w ankiecie wybierać stylizacje które byście                             chcieli zobaczyć .

Będę was tutaj również informować o wszystkich wydarzeniach modowych Z                         z różnych państw.
 Będe starała się pisać tutaj często ale nie obiecuje ze codziennie bo od                                   września idę do liceum.

  Mam nadzieję , że każdy znajdzie tu coś dla siebie ;)
Jeśli macie jakieś pytania albo propozycje to śmiało piszcie na każdego maila i                pytania  odpowiem.




                                        TU  MNIE ZNAJDZIECIE :  

                                 
                                                           http://ask.fm/fashionthing 
                                     https://twitter.com/viola_para
                                        Snapchat:Pati50052

                               Jako dodatek wstawiam swoje zdjęcie ;




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz