niedziela, 14 czerwca 2015

#5 Wishlist

                                                                Cześć wszystkim :*
Przychodzę dziś do was z moja Wishlist ze sklepu Lucluc , oraz Dresslink obydwa te sklepy mają niesamowite ubrania i super ciuchy.Chciałabym was też prosić o to żebyś cię klikali w linki , które podam poniżej , jest to dla mnie wielka szansa i możliwość rozwinięcia bloga.Brdzo podobają mi się ubrania z tych sklepów dlatego przygotowałam dla was kolaż z ubraniami które najbardziej mi się spodobały.Jeśli poklikacie to piszcie w komentarzach a ja się odwidzięcze tym samym , albo obserwacją waszego bloga a jeśli dużo razy klikniecie nawet polece waszego bloga w następnym poście .

Pierwszy kolaż będzie ze sklepu Lucluc:

♥Do tego kolażu wybrałam czarno-białe sandałki na podwyższonym obcasie , strój kąpielowy , bluzkę z napisem w fioletowe kwiatki , która będzie pasować do jeansowych shortów , tak samo jak crop top znajdujący się obok oraz biały T-shirt .Na końcu mojego kolażu znalazła się torebka beżowa pasująca do wielu stylizacji.

KLIK
KLIK                                                                         
KLIK                 KLIK           KILK     KLIK

Drugi kolaż jaki przygotowałam jest ze sklepu Dresslink:

♥Do tego kolażu użyłam białej bokserki z ananasem , która w tym sezonie jest bardzo modna, do jeansowych shortów jaki również użyłam w tym kolażu .Do tego kolażu użyłam również niebieskiej bomberki oraz sukienki w sam raz na letnie wakacje o modnym kwiatowym wzorze.

KLIK            KLIK
KLIK                            KLIK  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz