niedziela, 7 czerwca 2015

#2 Watch us go round and round each time

                                                               Hej wszystkim :*
        Dziś pierwszy post ze stylizacji wybrałam stylizację , bardzo prostą nadającą się na wiele okazji ,
            zarówno do szkoły jak i na wyjście z przyjaciółmi .Chciałam wam również powiedzieć że                                napisałam do kilku firm z prośbą o współpracę i mam nadzieję że coś z tego wyjdzie.                                   Oczywiście o wszystkim będę was tutaj informować .Stylizacje , którą wam pokaże sama                                  wykorzystałam do pójścia na zebranie z moją mamą , więc jest ona uniwersalna .
            W rozwinięciu posta znajdziecie ceny oraz adresy sklepów , z których bedą pochodzić moje rzeczy .
            Mam nadzieję że z chęcią przeczytacie i zostawicie ślad po sobie .Będę wam też pisać czy polecam                     daną rzecz czy raczej odradzam .Stylizacja zawiera dodatki i ubrania z takich sklepów jak                             Sinsay , f&f , Atmosphere oraz Converse.


                     To  zacznijmy najpierw od dodatków :
 ♥ Pierwszą rzeczą jaka użyłam do tej stylizacją była bransoletka ze sklepu internetowego Sinsay , bardzo tą bransoletkę polecam ponieważ jest naprawdę bardzo dobrze wykonana .Mam już ją koło dwóch miesięcy i zapięcie nie zmieniło koloru na czarny jak to się dzieje w większości bransoletkach które nie są złote .Już sama cena bransoletki była bardzo interesująca bo w opakowaniu były dwie identyczne bransoletki za jedyne 5,99 złotych.Jedyna wadą jaką ma ta bronsoletka posiada delikatne smugi na kwiatuszku ( na zdjęciu ) .Ale mimo wszystko bransoletka jest naprawdę wspaniała i pasuje do wszystkiego , więc mogę ją w 100% wam polecić .
Zdj nr 1 pokazuje główną część bransoletki .
Zdj nr 2 pokazuje zapięcie
Zdje nr 3 pokazuje całą bransoletką
















Bransoletka (2 sztuki) 5,99zł Sinsay lub sklep internetowy Sinsay.pl

♥Drugim dodatkiem do mojej stylizacji są okulary w terażniejszym czasie bardzo modne tak zwane amerykanki , które noszą praktycznie wszyscy .Okulary są produktem który mało polecam ze względu na znajdujące się przy oprawkach zaczepki , które zaczepiają się o włosy jak tylko damy okulary na głowę i ciągną .Ja swoje okulary kupiłam w zwykłej sieciówce u siebie w mieście ale dla osób które myślą o takich okularach to wybierajcie te  bez zaczepek , a po za tym okulary dają świetne kolory a najbardziej te o  jasnych oprawkach .



Okulary "amerykanki"zwykła sieciówka koło 10zł

♥Ostatnim moim dodatkiem który chce wam polecić są proste białe trampki , które pasują do wszystkiego i do każdej stylizacji .Moim zdaniem każda dziewczyna powinna mieć w szafie białe trampki bo nadają się na każdą okazję a przede wszystkim są wygodne .Ja swoje trampki mam już od pewnego czasu i jestem z nich naprawdę zadowolona , mało się brudzą i nie niszczą .Te trampki to jest rzecz z jakiej jestem najbardziej zadowolona.

Trampki Converse koło 223,00 zł Ceneo.pl

♥Szorty które mam na sobie pochodzą z firmy F&F , te spodenki nie całkiem mogę wam polecić , ponieważ są bardzo duże rozmiary ja osobiście mam rozmiar 13-14 lat a mimo tego że mam 16 lat to spodenki mi odstają w pasie , więc rozmiar jest bardzo duży co jest wadą producentów bo po za tym spodenki mają naprawdę modny kwiatowy wzór i mają jasny kolor i nie ma problemu z doborem bluzki oraz nadają się cudownie na jakiejś wyjście w upalny dzień .


 Spodenki F&F 49,99 zł

♥Ostatnią rzeczą jaką użyłam w swojej stylizacji była była bluzka firmy Atmosphere którą dostałam od kuzynki z Anglii .Bluzka jest naprawdę godna polecenia wykonana z dobrego materiału , który się nie niszczy w praniu ani nie mechaci , również plusem tej bluzki jest to , że kryształki które są przyczepione nie odpadają .Bluzka ma kolorowy fajny motyw , który pokrywa sie z motywem kwitowych szortów .Jedyną wadą jest to że bluzka jest na mnie o kilka rozmiarów za duża ale to niestety nie moja wina , ale bluzkę polecam jest naprawdę swietna.





















Bluzka Atmosphere 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz