czwartek, 18 czerwca 2015

#7 Recenzja :Torba miejska

                                                          Cześć wszystkim :*

Przepraszam , że przez dwa dni nie było nowego postu , ale skupiłam się na poprawianiu ocen bo dziś jest konferencja, a moje oceny nie były takie jak bym chciała , żeby były .Ale 26 czerwca zaczynam wakacje , więc posty będą się ukazywać częsciej , ponieważ będę miała więcej czasy , żeby je pisać .
W środę dostałam paczkę kurierską , na którą czekałam od jednej z firm na allegro , a w skład mojego zamówienia wchodziła czarna torebka , którą dziś wam zrecenzuję .W rozwinięciu posta znajdziecie zdjęcia torebki , link do sklepu z którego ją mam i moje zdanie na jej temat . Zapraszam do czytania , zachęcam również do komentowania moich postów i do obserwacji bloga.


Torbę , którą chce wam pokazać , daje się zarówno do szkoły jak i na mały wyjazd wakacyjny , ja zamawiając torebkę chce ją wykorzystać do liceum . Chciałam mieć torebkę , w której mieściłyby wszystkie książki a jak wiadomo w liceum nie ma ich aż tak dużo dlatego stwierdziłam , że nie będę kolejny rok nosić plecaka tak jak przez podstawówkę i gimnazjum . Torebkę zamówiłam w piątek a już w środę u mnie była , wiadomą rzecz jet opóznienie bo był weekend , ale firmę od której przyszła mi torebka zdecydowanie polecam , naprawdę rzetelność i szybka wysyłka .Cena torebki razem z wysyłką kurierska pobraniową wyniosła mnie 94 złote , moim zdaniem to całkiem przyzwoita cena , ponieważ widziałam identyczne torebki w o wiele wyższej cenie.Torebka na stronie jest dostępna w korze kremowym i czarnym , ja dla siebie wybrałam czarny , ponieważ mniej się brudzi i do wszystkiego pasuje .
                                                                 
                                                                          KLIK


Z tyłu torebki znajduje się kieszonka w której spokojnie zmieszczą się telefon , Ipod i słuchawki , które sama wypróbowałam i wszystko się spokojnie mieści .

 Torba spokojnie pomieści format A4 czyli format ksiązki do          języków obcych , torebkę również można zmniejszyć zapinając    zapięcie pokazane na zdjęciu obok .Jeśli chcemy ja znowu              powiększyć po prostu odpinamy zapięcie.
Torebka oprócz "uszów" za które możemy ją nosić posiada również pasek dzieki któremu możemy swobodnie powiesić torebkę nie dzwigająć wszystkich rzeczy jakich w niej nosimy na ręce .
  

Torebka od środka :




Torebkę tak jak pisałam mam dopiero od środy więc nie mogę wam dosłownie powiedzieć czy warto ją kupić czy nie , ale miałam tą torebkę raz w szkole i naprawdę fajnie się ją nosi , wszystkie rzeczy spokojnie się mieszczą , dużym dodatkiem tej torebki jest duża ilość kieszonek w których można pochować najdrobniejsze rzeczy .Miałam tą torebkę przez 7 godzin zawieszoną na rekach i mimo tego że miałam w niej sporo rzeczy nic mnie nie bolało .Torebka jest również wykonana z dobrego materiału , który wygląda na bardzo solidny .Jeśli ktoś by mnie zapytał czy kupiła bym ją jeszcze raz ? Tak , kupiła bym bez zastanowienia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz